sobota 7. mája 2011

Favourites from Cosmetic Products - Blushes

Mám rada kozmetiku. Milujem kozmetiku.Som úplny maniak, čo sa kozmetiky týka.Chanel,Bobbi Brown,Mac,Clinique,Guerlain,Nars,Benefit,Yves Saint Laurent,L´Oreal,Maybelline,Korres.Fascinuje ma, čo všetko dokáže trošku maskary,lícenky a lesku na pery.
Začnem o lícenkách, pretože to je môj najobľúbenejší kozmetický produkt:) Obľubujem hlavne tie doružova, cez leto prechádzam na broskyňové.
Tu sú tie, ktoré používam momentálne a s ich kúpou som bola nadmieru spokojná:)

Ako prvú spomeniem Mac - Pet Me.Má tmavšiu ružovú farbu,vhodná pre všetky odtiene pleti.Osobne by som to s ňou príliš nepreháňala, má naozaj skvelú pigmentáciu:)
Photobucket
Nasledovná je tiež od značky Mac - Rhapsody in Two.Asi najlepšia lícenka, čo som kedy mala:) Má v sebe trblietky, preto krásne rozjasní, vďaka čomu sa môže používať aj ako highlighter.
Photobucket

Značka Guerlain má vždy skvelé produkty a Guerlain Meteorites rozhodne patria medzi najvydarenejšie.Konkrétne tieto sú v odtieni 02.
Photobucket
Korres je (podľa mňa) absolútne skvelý.Vyhovuje mi balenie,pigmentácia a aj farby:)Prvá je odtieň 16 a druhá odtieň 18.16 je klasická ružová a 18 je jemná broskyňová s ružovým podtónom.
Photobucket
Photobucket
Posledná je od Bourjois - 34 Rose D´or.Ružová s malými zlatými trblietkami.Má len jednu nevýhodu a tou je malé balenie.
Photobucket
K môjmu lícenkovému wishlistu by som ešte pridala Nars - Orgasm a bronzer Guerlain Terracotta.
O vašich obľúbených kozmetických produktoch ma určite informujte:)

8 komentárov:

  1. Môžem ich naozaj len odporučiť:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. vsetky vyzeraju skvele, ja som skusala len tie Bourjois!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Podobne blogy roznych "modeleciek" sledujem uz trosku dlhsie a preto sa nezdrzim ked sa ta spytam,Meggie ,je vidno ze si maniacka do kozmetiky, ale povec skraslujes sa iba preto aby si vyzerala ako modelka alebo to robis kvoli chlapom? moj osobny nazor na baby ktore vizazi venuju viacej casu ako duchovnu a prave to by malo byt to najpodstatnejsie... *Dia*

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ak sa ti blogy nepacia necitaj ich nebudem hodnotit teba osobne lebo ta nepoznam a to sa mi prieci, ale tvoj komentar je mi absolutne asympaticky a povazujem ho za nerelevantny, venuj sa radsej svojmu "duchovnu" s pozdravom Noro

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Mila *Dia* ako prvé by som ti rada povedala, že "modeleckou" sa teda rozhodne nenazývam.Skrášľujem sa preto, lebo ma to baví, cítim sa tak dobre a rada skúšam niečo nové.
    Rada by som však vedela, odkiaľ berieš podobné nezmysly ako to, že sa venujem viac svojej vizáži ako svojmu "duchovnu".
    Osobne ťa obsah tejto stránky nenútim čítať a myslím si, že každý ma právo robiť to, čo ho baví.
    + Absolútne súhlasím s komentárom pod tebou :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. ak si maniak do kozmetiky tak u mna sa da akurat vyhrat plno kozmetiky od prirodnej znacky yves rocher.. budem rada ak sa zapojis. :)

    http://diamondsfashionkatka.blogspot.com/2011/05/prve-vyrocie-diamonds-fashion-plno.html

    OdpovedaťOdstrániť