piatok 29. apríla 2011

The Book Corner

Každý z nás si určite rád z času na čas niečo dobré prečíta a ja nie som výnimkou:) Kniha o ktorej budem dnes písať má názov Sladko v ústach a je od slovenskej autorky Barbory Kardošovej.
Musím sa priznať, že na tejto knihe ma v prvom rade zaujal obal:)
Je hravý,nápaditý a sčasti prezrádza, kde sa príbeh odohráva.

Stela je vydatá za Billyho, majú spolu dcéru, lenže ako to už v príbehoch býva, je zaľúbená do záletníka Lea, pre ktorého je Stela len jednou z mnohých a predsa je niečím výnimočná.Billy si začne s Ritou, ktorú spoznal vďaka internetu a Ritina najlepšia priateľka Angela, ktorá sa znaží zúfalo otehotnieť so svojím manželom Emilkom, je nútená premýšľať aj o iných možnostiach.Plus ešte je tu Alan,Ritin syn...no ďalej už nechcem prezrádzať..:)

Kniha sa mi čítala neuveriteľne dobre a čo musím jednoznačne vyzdvihnúť, je to, že obsahuje veľmi chutné recepty:)


Pokiaľ sa ju niekto z vás nakoniec rozhodne prečítať, určite mi napíšte vaše dojmy z nej:)

3 komentáre: