streda 22. júna 2011

A Little shopping

Dám vám malú hádanku.Čo je najlepšie robiť, keď sa musíte učiť? No predsa nakupovať! Nákupy som absolvovala ešte pred prijímačkami a verte mi, že to bol hotový balzam na dušu. Iróniou však bolo, že som si nekúpila to, čo som mala v pláne, ale s nákupom som nadmieru spokojná :)
                                  
                (Náramky - Stradivarius,prsteň - Pull and Bear)
                  (Bronzer - Chanel, rouge - Chanel,Lancôme)

K júnovému vydaniu českého časopisu InStyle bol pribalený darček v podobe laku Essie.Mám s nimi veľmi dobré skúsenosti a preto som neodolala a pár som si ich zaobstarala.Bežná cena jedného laku sa v špecializovaných predajniach pohybuje okolo 12 €, časopis s pribaleným lakom stál 3,64 €. Jednoznačne výhodná kúpa :)
(French Affair,Turquoise & Caicos,Lilacism,Sand Tropez,Topless and Barefoot,Tart Deco)

1 komentár: